Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2014 22:52 - Карма
Автор: randomgirl Категория: Лични дневници   
Прочетен: 189 Коментари: 0 Гласове:
0



 Едва ли съм единствената със страх,че когато съм щаслива нещо лошо ще стане.От малка вярвам в кармата.За някои хора е странно и не реално ,но винаги когато направя нещо добро ,става нещо добро и обратното,ако направя нещо лошо,става нещо лошо.Защо вселената е построена така?!Страхме е,че нещо лошо ще стане скоро и да знам че не бива да се говори така но...Просто съм щаслива и незнам защо.Може би защото се забавлявам с приятелите си ,въпреки че и се карам с някои или защото с майка ми се разбираме по-добре от попринцип , не че се караме но сега е някак по-спокойно,или защото денят ми започва и свършва с мисълта за Него.Незнам просто съм щаслива и ме е страх , че нещо ще се обърка.Нека мислим позитивно :Д . Все пак нека да правим повече добрини,така вселената ще трябва да ни напажи щасливи,да изравни силите.Дори и да са малки добрини,незначителни за повечето хора.Задръжте вратата на асансиьора,помогнете на старец или старица с покупките,дори засейте дръвче.Правете добрини за да ви се връщат добрини.
П.С.....23 дни :) 




Тагове:   щастие,   карма,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: randomgirl
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8007
Постинги: 7
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930